När jag var hos ÅF nu i lördags så hade han fått in den nya katalogen där x5 var med. Han sade att det var den nya karossen... Det jag han se var att det såg utsom en ny växelförare....typ som en automatväxelförare i en bil + att den såg ut kosta 61. Såg riktigt nice ut plus det här med växelföraren vore ju inte helt fel för att ev. slippa dra de här växelstegen vänster - höger. Ni som var på mässan stämmer detta om växelföraren?
Citat från: [Looser] skrivet 25 januari 2009 kl. 19:46:09När jag var hos ÅF nu i lördags så hade han fått in den nya katalogen där x5 var med. Han sade att det var den nya karossen... Det jag han se var att det såg utsom en ny växelförare....typ som en automatväxelförare i en bil + att den såg ut kosta 61. Såg riktigt nice ut plus det här med växelföraren vore ju inte helt fel för att ev. slippa dra de här växelstegen vänster - höger. Ni som var på mässan stämmer detta om växelföraren? Stämmer fint d . Jag klängde lite på maskinen och den var väldigt lättväxlad. Var nya reglage också plus att dragkroken sitter bättre till. Dom nya fälgarna var också snygga
Citat från: atviggesund skrivet 25 januari 2009 kl. 19:59:13Citat från: [Looser] skrivet 25 januari 2009 kl. 19:46:09När jag var hos ÅF nu i lördags så hade han fått in den nya katalogen där x5 var med. Han sade att det var den nya karossen... Det jag han se var att det såg utsom en ny växelförare....typ som en automatväxelförare i en bil + att den såg ut kosta 61. Såg riktigt nice ut plus det här med växelföraren vore ju inte helt fel för att ev. slippa dra de här växelstegen vänster - höger. Ni som var på mässan stämmer detta om växelföraren? Stämmer fint d . Jag klängde lite på maskinen och den var väldigt lättväxlad. Var nya reglage också plus att dragkroken sitter bättre till. Dom nya fälgarna var också snygga Stämde priset med?