Vad ska man smörja med ? Tips på smörj medel som är kyltåligt.
1.1 Starta hojen och låt den stå en stund. Värmen från motor och gren rör brukar lätt isen efter en liten stund1.2 Putta den till ett vägg uttag. greppa en hårtork och sätt igång och värm.2. När den är varm och go samt att gasvajern inte går trögt spraya lås olja (snånt man köper till bilar på vintern) överallt där gu kommer åt vajern (jag öppnade även vif tumgasen). Glöm inte metall böjen nere vid förgasaren.
1.1 Låsoljan löser upp isbildningen endå.1.2 Förlängningssladd istället för att baxa runt på hojen? Låsoljan löser fortfarande upp isbildningen ifall du inte hittar hårtorken.2. Låsoljan löser upp isbildningen endå.3. Har du någonsin hårtorkat låset på din bildörr? Nä just det, du hade ju låsoljan.... "
Citera3. Har du någonsin hårtorkat låset på din bildörr? Nä just det, du hade ju låsoljan.... "3. om jag hårtorkat ett lås på en bil dörr.. Kan du ge dig fan på att jag har. Funkade kanon på min gammla rover.
3. Har du någonsin hårtorkat låset på din bildörr? Nä just det, du hade ju låsoljan.... "