660 är en bra maskin med massor av kvalité! En snäll hoj med en massa pulver att ta ifrån. Väger några kilon mer fast de tar motorn igen, bara du byter oljan och filter o sånt så går den i evigheter! I prisklassen 40-50 så får du ett fint exemplar också. Sen med ett GYT-R system är det som att få sig en rak höger när man står bakom,Inge negativt med den förutom att dom är lite smala orginal, (Tycker då jag) fast de ordnar ett par spacers om du inte ska åka cross bana.
Nä, snarare är det väl så att endast typ däcken är lika...Två helt olika maskiner, kolla tex designen!Det skulle bli ett långt inlägg om man räknade upp alla skillnader.
Nä, som i så mycket annat så handlar det oftast i slutändan om pengar, och därför är det väldigt svårt att välja åt något annan.En Raptor 350 ÄR faktiskt bra, den glöms ofta bort... sen ligger ju LTZ:an bra till med ett pris på typ en tia mer, begagnad.Och sen då tex Polaris...660:n hade väl -05 som sista årsmodell, och där finns en del vägreggat.Sen -06 kom 700:an... men det såldes 660 under både 06-07 nya, eftersom bla Dresel köpt in ett gäng innan de gick ur linjen.Sen har man ju tex Kawas KFX 700 som går att få till vettiga pengar!