Stockholmarnas vansinneskrockar straffar ju även oss andra tyvärr. Så det är bara att bita ihop tills Stockholmarna lärt sej att åka hoj på riktigt.
Citat från: "Mr2t"Stockholmarnas vansinneskrockar straffar ju även oss andra tyvärr. Så det är bara att bita ihop tills Stockholmarna lärt sej att åka hoj på riktigt.Haha! Ja, du har såklart statistik som backar upp ditt påstående? Sen är det inte krockarna som sporthojsförarna är överrepresenterade i, utan singel olyckor. Ofta på lånad/stulen hoj och ovan förare.Tror knappast Stockholm är överrepresenterat om man slår ut det på antalet förare och olyckor. Men å andra sidan har jag hört att hojåkarna i Skåne inte använder sina sporthojar. De köper värsta racingstället, putsar och vaxar på sina knäpuckar och sen puttrar de ner till korvmojjen och ljuger om dagens "bravader" för fjortisarna som orkar lyssna.... De eventuella skador som kan uppstå är om någon upphetsad fjortis råkar välta ut sin cola över tanken på en av posöråkarnas sporthoj. /J
Stockholmare?? finns säkert skåningar som inte heller lärt sig att köra :x . skyll inte allt på stockholmare
...för feg för att logga in med ditt Nick...
Gräv bort skåne.. haha.. har hört talas om dem men visste inte att de hade en hemsida. Om jag nu skulle gå tillbaka till 2 hjul skulle jag gärna köpa en:http://www.bikez.com/motorcycles/boss_hoss_bhc-3_502_2005.php
ofra skåne till danmark? :? det var en konstig sida :? Hrar en kompis i skåne som jag brukar prata med via msn men ingen atvcenterare (iallafall ingen jag prata mycket med). Hursom helst offra skåne till danmark skulle ju vara lite onödigt. Men kapa av den översta delen till norge ingen som har tänkt på det :?:jo de kan offra skåne om de spara en liten bit av den i sverige :wink: