jag menar att dom har för stort pålägg ,självklart måste dom tjäna pengar men nån gräns måste de ju finnasjag kan ge ett exempel en linhai inkl. frakt o tull o moms kostar mig 13800kr o vill jag utrusta den lite så kostar alu fälgar 1500kr vinch 400 kr mm...kolla o jämför priserna med närmsta handlare så förstår du
Citat från: "rockin_TOM"jag menar att dom har för stort pålägg ,självklart måste dom tjäna pengar men nån gräns måste de ju finnasjag kan ge ett exempel en linhai inkl. frakt o tull o moms kostar mig 13800kr o vill jag utrusta den lite så kostar alu fälgar 1500kr vinch 400 kr mm...kolla o jämför priserna med närmsta handlare så förstår duVad är det för märke och modell på vinchen och fälgarna då?
vilken winsch presterar kvalité osv för 400:-???
Mr2t:Vad kör du för hoj? och hur ser beg markanden ut på den?
det är ett jävla strul me tullen
Jo R1:ans försäkring är väl inte den billigaste.. Men vad jag hört så har 50% av r1:orna i stockholm varit inblandade i olyckor vilket kan motivera deras premier.Går det att köpa en reggad raptor hos yamma? Vad jag läst och hört så brukar inte märkes företagen inte ha så stort intresse i att regga sina hojar. Men det finns en firma i belgien (?) som bygger om dem och då lyckas regga in dem. Vilket betyder att alla reggade märkes hojar är grå importerade.