Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan
Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänkt
Fan där va ju en hel del galet coola Som allt annat så är det ju lite väl smaskigt dyrt, 230$+ frakt och inget sadelöverdrag
Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 00:14:05Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänktDe har mallar för raptor 350, och har gjort dekal kit till motorcyklar tidigare. Så det är inga problem. de ska komma färdigskurna, bara väntar på ett prisförslag
Citat från: g-power skrivet 19 januari 2009 kl. 00:17:28Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 00:14:05Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänktDu lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.De har mallar för raptor 350, och har gjort dekal kit till motorcyklar tidigare. Så det är inga problem. de ska komma färdigskurna, bara väntar på ett prisförslag Sweet!Då är det bara snacka med Klas så man får mallen att börja designa i då...
Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 00:14:05Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänktDu lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.De har mallar för raptor 350, och har gjort dekal kit till motorcyklar tidigare. Så det är inga problem. de ska komma färdigskurna, bara väntar på ett prisförslag
eller så köper man ett one dekalkitt i usa för 500 kr o lägger resten av pengarna på någonting som faktiskt tillför hojen något typ beadlock fälgar, styrdämpare eller liknande!
Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 08:35:51Citat från: g-power skrivet 19 januari 2009 kl. 00:17:28Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 00:14:05Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänktDu lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.De har mallar för raptor 350, och har gjort dekal kit till motorcyklar tidigare. Så det är inga problem. de ska komma färdigskurna, bara väntar på ett prisförslag Sweet!Då är det bara snacka med Klas så man får mallen att börja designa i då...Du lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.
Citat från: g-power skrivet 19 januari 2009 kl. 12:40:19Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 08:35:51Citat från: g-power skrivet 19 januari 2009 kl. 00:17:28Citat från: Joppson skrivet 19 januari 2009 kl. 00:14:05Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 23:14:37Kontakta www.dekaltrim.nu så gör dom dina dekaler som du vill ha dem billigare. Skicka en bild på hur du vill ha den så fixar dom det... Jag väntar på ett design förslag som jag mailade dem förra veckan Räknar de på den vanliga folien för bilar eller tar de hem den tjockare varianten som brukar va på cross? har du mallat upp formerna eller skär du till i efterhand?har haft samma tanke att designa eget men intressant att höra hur du tänktDu lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.De har mallar för raptor 350, och har gjort dekal kit till motorcyklar tidigare. Så det är inga problem. de ska komma färdigskurna, bara väntar på ett prisförslag Sweet!Då är det bara snacka med Klas så man får mallen att börja designa i då...Du lär nog inte få mallen, utan leta upp något på nätet så gör dom ett likadant åt dig. Jag har hittat ett par olika motiv på nätet, sen har jag skickat dessa motiv "bilder" till honom.Då skiter jag i det, det är ju inte kopiera jag vill göra utan skapa eget....