Vet inte var mina kommer ifrån... Jag köpte den begagnad i Enköping och då satt spacers på redan... Min kompis som också har Durablue köpte från USA nånstans... Bror min som körde Qmax köpte sina från Motor4U
www.Motor4u.se är där brorsan köpte Qmax... var kompisen köpte sina durablue vet jag inte men det är nog bara att googla i någon minut så lär du hitta det
Om man är lite händig så borde man kunna göra en ritning på dom där och lämna dom till nån verkstad som kan skära ut dom i laser eller?
Varför man vill byta spacers förstår jag inte, om man ändå bara kör typ asfalt.Jag kör med Durablue, och har sen gjort egna minispacers dessutom, så nu breddar det typ 90 mm per sida bak.Genomförde en liten oplanerad test genom att "fånga" en tall med ett bakdäck som resulterade i en duktig "rundpall"... Hubben höll, Durabluespacern höll och likaså min extra breddning...Bakaxeln blev dock minst sagt krokig.Durablue säljs bla av www.minhoj.se
vet inte riktigt vilka som kör bultar och vilka som kör plattor men det är fullt möjligt att bultarna håller lika bra som plattorna... men jag skulle inte tro det dom håller kanske jättebra att skutta runt på hopp och sånt med, vore kul om någon som har bultar och pukar sin maskin ordentligt skrev om det håller eller inte, håller dom till knäckt axel som plattorna gör då är det ju bra