aja det e synd men.... du är ju gatuåkare så din säsong har ju knappt börjat! det kasnke till och med blir gatu konvertering för mig också i sommar! Vem vet. Beror lite på vad som är roligast, men än så läng går YFZan så bra på både gata och offroad att det inte finns någon anledning att göra något med den. Ska man vara värst på någonting så måste man ju offra det andra vilket är tråkigt.. Så jag gör inga val mitt i vintern när inget av dem riktigt kommer till sin rätt.I vilket fall... vi lär ses i vår/sommar jag kör ju minst 3 dagar i veckan i nuläget, måste vara omöjligt att inte hitta en dag som vi kan dra ihop ett stort gäng!
jag kör ju minst 3 dagar i veckan i nuläget
Citat från: cracest skrivet 18 januari 2009 kl. 02:28:29 jag kör ju minst 3 dagar i veckan i nulägetVar o när brukar du åka?Vad jag förstår så bor du i närheten av Högdalen.....Där brukar jag åxå köra ibland...men inte så länge då d e inte populärt bland dom som bor nedanför.../x
OK....låter bra...men Älta måste ju ligga närmare för dej att åka...Nästa vecka blire + grader hela veckan sägs det...det e iaf nåt.../x
oki....hojta till om du behöver hjälp(läs sällskap) med däckbytet... jobbade du inte till på ons? eller kan du åka på dan?/x
om d e inte svinkallt eller snöstorm så.....kanske en burgare i vega?/x
Beroende på tiden... jag slutar klockan 6... så om ni vill käka kvällsmat eller nått så kan jag va på!