Ok vart vill ni köra? Jag tänkte ta och kanske dra mig ut till högdalskullarna och leka ett par timmar!
Citat från: cracest skrivet 17 januari 2009 kl. 19:10:23Ok vart vill ni köra? Jag tänkte ta och kanske dra mig ut till högdalskullarna och leka ett par timmar! Jag sitter tyvärr på jobbet ända fram tills på Onsdag... Men det får bli en annan dag för mig iaf...Högdals kullarna??? Vad är det för något?
Citat från: g-power skrivet 17 januari 2009 kl. 19:12:23Citat från: cracest skrivet 17 januari 2009 kl. 19:10:23Ok vart vill ni köra? Jag tänkte ta och kanske dra mig ut till högdalskullarna och leka ett par timmar! Jag sitter tyvärr på jobbet ända fram tills på Onsdag... Men det får bli en annan dag för mig iaf...Högdals kullarna??? Vad är det för något?antagligen HÖGDALEN i bandhagen
Citat från: 110cc_Anton skrivet 17 januari 2009 kl. 22:41:52Citat från: g-power skrivet 17 januari 2009 kl. 19:12:23Citat från: cracest skrivet 17 januari 2009 kl. 19:10:23Ok vart vill ni köra? Jag tänkte ta och kanske dra mig ut till högdalskullarna och leka ett par timmar! Jag sitter tyvärr på jobbet ända fram tills på Onsdag... Men det får bli en annan dag för mig iaf...Högdals kullarna??? Vad är det för något?antagligen HÖGDALEN i bandhagen Jo i Högdalen förstod jag, men vart ?Jag låter cracest få svara för sig själv...