haha va har du emot banshee narmasil? jämnfört med en raptor så är ju bansheen så jävla mycke coolare att de är svårt att hitta ord! sen är de nog svårt att hitta tävlings moment där en 700 klår en banshee me för den delen
näää raptorn är väl kanske också överskattad... och visst har väl kanske bansheen bättre väghållning? vad vet jag? har inte kört den... men vilken tål att hoppas med bäst? och vilken har mest vrid? vilken är snyggast? finns mycket att jämföra är bara så less på alla dessa banshees som har 150hk och kör ifrån allt inte för någon sagt denna har det men det är inte min poäng
Nu slog de mig precis varför man inte ska börja munhuggas på den här sidan
Nu slog de mig precis varför man inte ska börja munhuggas på den här sidan : :
Så gjorde jag med min smc 300 utan problem.... raptor är heller inga problem
Citat från: W3D3R skrivet 11 januari 2009 kl. 23:23:11Så gjorde jag med min smc 300 utan problem.... raptor är heller inga problem Tror jag på när jag ser det
Citat från: Olle_deak skrivet 11 januari 2009 kl. 23:28:25Citat från: W3D3R skrivet 11 januari 2009 kl. 23:23:11Så gjorde jag med min smc 300 utan problem.... raptor är heller inga problem Tror jag på när jag ser det Jag glömde tyvärr och filma det