Saboterade? det låter som en ganska grov anklagelse, nu vet jag inte vad han gjort därav min fråga.
Ang länkar Vill bara påpeka för Rickard att det är medlemmarna som gör ett forum läsvärt och utan medlemmar är ett forum inte ett skit värt . om jag nu skulle vara medlem i något annat forum och eller klubb så är det upp till mig , det är din uppgift som ägare och moderater att få mig som användare att trivas bättre här . Får jag inte länka till vem och vad jag vill utan att du tjänar nån krona på det hela så känner jag att det är kanske dags för mig att gå vidare ... Vem som helst kan stå som moderator på ett forum men bara medlemmarna kan göra det trivsammt för andra. -mvh MartinPs . jag var här före dig . Ds
Citat från: Brute Force 750 08:a skrivet 31 december 2008 kl. 00:09:20Ang länkar Vill bara påpeka för Rickard att det är medlemmarna som gör ett forum läsvärt och utan medlemmar är ett forum inte ett skit värt . om jag nu skulle vara medlem i något annat forum och eller klubb så är det upp till mig , det är din uppgift som ägare och moderater att få mig som användare att trivas bättre här . Får jag inte länka till vem och vad jag vill utan att du tjänar nån krona på det hela så känner jag att det är kanske dags för mig att gå vidare ... Vem som helst kan stå som moderator på ett forum men bara medlemmarna kan göra det trivsammt för andra. -mvh MartinPs . jag var här före dig . DsVarför måste det länkas ? Varför inte bara skriva ut vilket forum du är med i utan att länka ?
Citat från: mackan_450 skrivet 30 december 2008 kl. 23:34:52`hmm jag vet inte riktigt vad ja ska säga allt handlar ju tydligen bara om pengar nu för tiden Forumet drivs av en företagare och då är pengar alltid med i bilden Tror inte någon vill jobba gratis men är du en sådan kille så anställer jag dig direkt Marklund: kollar man dom gångna åren så har den mesta skiten skrivits i chatt/live boxen och då var fakta trådarna runt 85-90% av forums uppbyggnaden nu känns det som tvärt om......Vet inte vad som hänt på vägen men när formets buggar försvann och allt funka klockret, verkar det som att det blev en inkörskanal för "tidsfördrivarna" att snabbt och enkelt klottra på utan att tillföra forumet något....Lösningen är kanske så enkel att införa chatten igen och hoppas att tramset håller sig där.... Angående länkar till ATV/quad klubbar som har egna forum så är det en viktig del här på detta forum och så har det alltid varit....Skånequad som jag är medlem i är en klubb med eget forum men av skånequads 400 medlemar så är minst 90% även här på atvforum för detta forum är kanalen till övriga delar av landet (en samlings punkt)P.s du vet väl att gränsen mellan snille och idiot är hårfin (syftar på din avatar : )//Nonne
`hmm jag vet inte riktigt vad ja ska säga allt handlar ju tydligen bara om pengar nu för tiden
Personligen så skiter jag i hur många inlägg jag eller nån annan har, det är ingenting som återspeglar kunskaps nivå eller inteligens, däremot så kan det ju ge en uppfattning om intresse nivå, en som inte kan men som har ett brinnande intresse kanske löser mer än man tror.
CiteraSaboterade? det låter som en ganska grov anklagelse, nu vet jag inte vad han gjort därav min fråga.Det är inget jag behöver gå in i detalj på, men det som var uppenbart för alla var ju att han struntade i reglerna trots uppmaningar, bara det ett medvetet/planerat sabotage.Att han dessutom skrev sånt som inte stämde i forumet (när det gäller vad jag skrivit åt honom) och vägrade införa utdrag ur mina texter trots att jag uppmanade honom att göra det är ytterligare en sak som stödjer mitt uttalande.Jag själv skulle inte kopiera in innehållet i ett privat PM eller mail i forumet om inte "motparten" godkände detta, men i detta fall var jag beredd att publicera hela vår konversation i frågan om hans handlande i detta forum, då han vägrade att göra samma så kom inte sanningen fram, utan hans lögner/förtal fick stå oemotsagda.Det bjuder jag gärna på, för att kunna bibehålla ett förtroende hos de som PM:ar eller e-postar mig privat, men inte desto mindre anser jag att han medvetet förskte sabotera för mig/detta forum - för egen vinnings skull.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 31 december 2008 kl. 08:44:08CiteraSaboterade? det låter som en ganska grov anklagelse, nu vet jag inte vad han gjort därav min fråga.Det är inget jag behöver gå in i detalj på, men det som var uppenbart för alla var ju att han struntade i reglerna trots uppmaningar, bara det ett medvetet/planerat sabotage.Att han dessutom skrev sånt som inte stämde i forumet (när det gäller vad jag skrivit åt honom) och vägrade införa utdrag ur mina texter trots att jag uppmanade honom att göra det är ytterligare en sak som stödjer mitt uttalande.Jag själv skulle inte kopiera in innehållet i ett privat PM eller mail i forumet om inte "motparten" godkände detta, men i detta fall var jag beredd att publicera hela vår konversation i frågan om hans handlande i detta forum, då han vägrade att göra samma så kom inte sanningen fram, utan hans lögner/förtal fick stå oemotsagda.Det bjuder jag gärna på, för att kunna bibehålla ett förtroende hos de som PM:ar eller e-postar mig privat, men inte desto mindre anser jag att han medvetet förskte sabotera för mig/detta forum - för egen vinnings skull. Det hänger på hur en hemsida är uppbyggd också tycker jag, Men som atv stockholm har så ligger ju senaste filmen överst på förstasidan med möjlighet att ladda ner eller streama.Däremot om man länkar till första sidan på en hemsida och det inte finns ett skit om det man länkar till är ju en helt annan sak, då marknadsför man sin egen hemsida på ett enligt dina regler ej korrekt sätt.Min syn på detta men du tycker nog inte som jag och det är jag van vid