som sagt. du ska nog testa en. det är inte så många som har kört dom vilket är lite synd för det är en skön maskin att köra med ett jäkla vridmoment i den 2 cylindriga motorn, på med dubbel system bara sen går det gött. ang den på blocket om det är den för 37 du menar så skulle nog jag köpt den om jag inte redan haft en. men man får väl visserligen kolla lite vilket skick dom är i. annars har jag väl inte haft några problem med min. köpte den mest för att dom är ganska underhållsfria jämfört med många andra maskiner på marknaden. gillar köra inte skruva
......å min yfz450 e fin å går fort både på bana å i skogen,å den e till salu åså...........
Citat från: Tob skrivet 1 januari 2009 kl. 20:41:24som sagt. du ska nog testa en. det är inte så många som har kört dom vilket är lite synd för det är en skön maskin att köra med ett jäkla vridmoment i den 2 cylindriga motorn, på med dubbel system bara sen går det gött. ang den på blocket om det är den för 37 du menar så skulle nog jag köpt den om jag inte redan haft en. men man får väl visserligen kolla lite vilket skick dom är i. annars har jag väl inte haft några problem med min. köpte den mest för att dom är ganska underhållsfria jämfört med många andra maskiner på marknaden. gillar köra inte skruva Stämmer bra den för 37.reagerade på priset då dom brukar ligga på över 60-papp.Måste va riktigt mkt fyrhjuling för pengarna.Sitter de förgasare på dom eller är insprutare?Finns de mkt trim etc till dem och andra trevliga extra tillbehör?Har du kört liknande fyrhjulingar som du kan gämföra den med?Mvh
Citat från: lunkand skrivet 2 januari 2009 kl. 22:53:48Citat från: Tob skrivet 1 januari 2009 kl. 20:41:24som sagt. du ska nog testa en. det är inte så många som har kört dom vilket är lite synd för det är en skön maskin att köra med ett jäkla vridmoment i den 2 cylindriga motorn, på med dubbel system bara sen går det gött. ang den på blocket om det är den för 37 du menar så skulle nog jag köpt den om jag inte redan haft en. men man får väl visserligen kolla lite vilket skick dom är i. annars har jag väl inte haft några problem med min. köpte den mest för att dom är ganska underhållsfria jämfört med många andra maskiner på marknaden. gillar köra inte skruva Stämmer bra den för 37.reagerade på priset då dom brukar ligga på över 60-papp.Måste va riktigt mkt fyrhjuling för pengarna.Sitter de förgasare på dom eller är insprutare?Finns de mkt trim etc till dem och andra trevliga extra tillbehör?Har du kört liknande fyrhjulingar som du kan gämföra den med?Mvhdet är förgasare på den. trim och sånt finns väl ungefär samma utbud som till dom flesta andra hojar. men som sagt det är bra tryck i dom från början. och är den för 37 ärlig och hyfsat skick tycker jag du ska köpa den. tror att du får pröjjsa runt 60 och uppåt annars för en sån.
Citat från: Tob skrivet 3 januari 2009 kl. 17:53:37Citat från: lunkand skrivet 2 januari 2009 kl. 22:53:48Citat från: Tob skrivet 1 januari 2009 kl. 20:41:24som sagt. du ska nog testa en. det är inte så många som har kört dom vilket är lite synd för det är en skön maskin att köra med ett jäkla vridmoment i den 2 cylindriga motorn, på med dubbel system bara sen går det gött. ang den på blocket om det är den för 37 du menar så skulle nog jag köpt den om jag inte redan haft en. men man får väl visserligen kolla lite vilket skick dom är i. annars har jag väl inte haft några problem med min. köpte den mest för att dom är ganska underhållsfria jämfört med många andra maskiner på marknaden. gillar köra inte skruva Stämmer bra den för 37.reagerade på priset då dom brukar ligga på över 60-papp.Måste va riktigt mkt fyrhjuling för pengarna.Sitter de förgasare på dom eller är insprutare?Finns de mkt trim etc till dem och andra trevliga extra tillbehör?Har du kört liknande fyrhjulingar som du kan gämföra den med?Mvhdet är förgasare på den. trim och sånt finns väl ungefär samma utbud som till dom flesta andra hojar. men som sagt det är bra tryck i dom från början. och är den för 37 ärlig och hyfsat skick tycker jag du ska köpa den. tror att du får pröjjsa runt 60 och uppåt annars för en sån. Nu är den även sänkt till 32...Han som hade den innan hyrde tydligen ut den(Kanske hårt körd men de e dom väll byggda för )Tyvär är de inte riktigt bra tajming för mej att köpa en nu håller på med ett garage bygge Den måste juh få stå varmt å skönt...