Mail lista låter väll ok men jag föredrar tele! Citat från: XeNo skrivet 8 januari 2009 kl. 21:12:41faaan va surt.....hoppas d löser sej för dej....kan ngn av er göra en mejlings lista så e d bara o göra ett utskick när ngn vill dra en sväng.....kan börja med dom som skriver här i tråden...d verkar finnas intresse att åka iaf...mvh /xJag och G-power sticker ju troligen ut o kör en sväng den 13e om du vill haka på! bara kul om det är fler!
faaan va surt.....hoppas d löser sej för dej....kan ngn av er göra en mejlings lista så e d bara o göra ett utskick när ngn vill dra en sväng.....kan börja med dom som skriver här i tråden...d verkar finnas intresse att åka iaf...mvh /x
Var ute å körde i pålis förra helgen och det var riktigt bra, ett jävla fäste Hoppas bara att det kommer fler dit ( vi va bara 2st) Men lite gar körning kan man alltid vara med på. Jag utgår från Kungliga Tullinge
Citat från: Tullinge Steve skrivet 9 januari 2009 kl. 15:49:02Var ute å körde i pålis förra helgen och det var riktigt bra, ett jävla fäste Hoppas bara att det kommer fler dit ( vi va bara 2st) Men lite gar körning kan man alltid vara med på. Jag utgår från Kungliga Tullinge du ligger ju bara hemma på soffan och e bakis i kungliga Tullinge
Nytt tändningslås beställt och kommer tisdag. Har precis köpt ett till lås med larm. Snart blir det ut och åka igen.
Citat från: whippo skrivet 9 januari 2009 kl. 12:53:15Nytt tändningslås beställt och kommer tisdag. Har precis köpt ett till lås med larm. Snart blir det ut och åka igen.Blire nå åk imorrn? :/x
Citat från: XeNo skrivet 12 januari 2009 kl. 16:17:43Citat från: whippo skrivet 9 januari 2009 kl. 12:53:15Nytt tändningslås beställt och kommer tisdag. Har precis köpt ett till lås med larm. Snart blir det ut och åka igen.Blire nå åk imorrn? :/xNä, det är framflyttat till onsdag kväll
Citat från: Joppson skrivet 10 januari 2009 kl. 15:09:56Citat från: Tullinge Steve skrivet 9 januari 2009 kl. 15:49:02Var ute å körde i pålis förra helgen och det var riktigt bra, ett jävla fäste Hoppas bara att det kommer fler dit ( vi va bara 2st) Men lite gar körning kan man alltid vara med på. Jag utgår från Kungliga Tullinge du ligger ju bara hemma på soffan och e bakis i kungliga Tullinge Lever du Joppson, har du sparkat liv i "lill raptorn" eller har du köpt dig en vuxen maskin