Vilka bär..tror nog att alla förstått att det finns tider där att följa nu. Jag hade heller ingen aning innan att det var tider man inte fick va där. Hade tagit en söndag som given att det borde vara fritt tillträde där.
jaja nu slutar ni tjabbla om dedär tycker jag.. Han ska inte köra igen när man inte får å då så behöver ni inte gnälla mer men ta det som en lärdom de finns folk som inte ser skyltarna.. upp med större och fler skyltar då.. ta det från den bra sidan att ni märker att det finns folk som inte ser skyltarna!.. bara mitt åsikt inte din!.. haha // Olle
Citat från: cerwin skrivet 26 januari 2009 kl. 10:16:40Vilka bär..tror nog att alla förstått att det finns tider där att följa nu. Jag hade heller ingen aning innan att det var tider man inte fick va där. Hade tagit en söndag som given att det borde vara fritt tillträde där.Cerwin, och vilka menar du är bär???!!!
Citat från: josun skrivet 25 januari 2009 kl. 21:31:52Själv så har jag investerat över 50.000kr på den nya banan som håller på att formas fram. //JohanJohan är det crossbanan eller är det enduroslingan??//Nonne
Själv så har jag investerat över 50.000kr på den nya banan som håller på att formas fram. //Johan
Jag förstår att man kör där när det är stängt, vånga kan väl vara trevligt att köra men det är på tok för dyrt .... Bättre att köra bana då årsavgiften är lika dyr som 1 till 2 ggrs körning i Vånga
W3D3R tänker nog på de träffar det bitvis anordnas där, och då på söndagar precis som Josun säger... Då kostar det runt 300 per gång, beroende på vem som arrangerar osv...Onsdagar och lördagar på angivna tider är det dock gratis. (=billigt)Året om.
Man får gärna komma med påhopp och arroganta uttryck mot mig men fan inte sittandes bakom en datorskärm...