http://quad-world.de/auspuffatrappe-twin-pipe-vince-yamaha-warrior-p-4864.html?sessID=mpkmh4fa4sd1us1ocmg6q2e07eeokq4eDubbel ljuddämpare Raptor 350.... Dummy men det ser väl bra ut
jaa och älgjakt är lika kul med blåsrör som med studsareFallman om du nu tror på vad du just skrev så är mitt tips att du aldrig, ALDRIG testar en riktig quad! fast du har delvis rätt, körde kinapinn innan jag med och visst de var kul men ganska begränsat, hopp o sådant är ju bara o glöma, crossbana avstår man nog helst ifrån, de går långsammare än en trimmad mopped, väghållningen är lika bra som på eifeltornet, tåligheten är som på en porslinvas, driftsäkerheten är sämmre än...jaa den blir nog inte sämmre. skulle utan tvekan säja att den quad jag har är värd varje extra krona, x2, mer än vad en kines är värd!!!
Citat från: TAZ skrivet 17 januari 2009 kl. 23:53:16jaa och älgjakt är lika kul med blåsrör som med studsareFallman om du nu tror på vad du just skrev så är mitt tips att du aldrig, ALDRIG testar en riktig quad! fast du har delvis rätt, körde kinapinn innan jag med och visst de var kul men ganska begränsat, hopp o sådant är ju bara o glöma, crossbana avstår man nog helst ifrån, de går långsammare än en trimmad mopped, väghållningen är lika bra som på eifeltornet, tåligheten är som på en porslinvas, driftsäkerheten är sämmre än...jaa den blir nog inte sämmre. skulle utan tvekan säja att den quad jag har är värd varje extra krona, x2, mer än vad en kines är värd!!!kan bara hålla med, skulle alldrig sätta mig på någon billig kines när man åkt riktiga maskiner. då är man hellre utan. min åsikt iaf
Citat från: atvrules skrivet 18 januari 2009 kl. 16:50:28Citat från: TAZ skrivet 17 januari 2009 kl. 23:53:16jaa och älgjakt är lika kul med blåsrör som med studsareFallman om du nu tror på vad du just skrev så är mitt tips att du aldrig, ALDRIG testar en riktig quad! fast du har delvis rätt, körde kinapinn innan jag med och visst de var kul men ganska begränsat, hopp o sådant är ju bara o glöma, crossbana avstår man nog helst ifrån, de går långsammare än en trimmad mopped, väghållningen är lika bra som på eifeltornet, tåligheten är som på en porslinvas, driftsäkerheten är sämmre än...jaa den blir nog inte sämmre. skulle utan tvekan säja att den quad jag har är värd varje extra krona, x2, mer än vad en kines är värd!!!kan bara hålla med, skulle alldrig sätta mig på någon billig kines när man åkt riktiga maskiner. då är man hellre utan. min åsikt iafOkej att vissa kina maskiner inte håller måttet, men min maskin som är en kopia av raptor 350:n håller faktiskt riktigt bra. Men nu har jag ägt den ett tag och är sugen på något värre, men det får nog vänta iaf säkerligen 1 år eller så...
Citat från: g-power skrivet 18 januari 2009 kl. 17:07:07Citat från: atvrules skrivet 18 januari 2009 kl. 16:50:28Citat från: TAZ skrivet 17 januari 2009 kl. 23:53:16jaa och älgjakt är lika kul med blåsrör som med studsareFallman om du nu tror på vad du just skrev så är mitt tips att du aldrig, ALDRIG testar en riktig quad! fast du har delvis rätt, körde kinapinn innan jag med och visst de var kul men ganska begränsat, hopp o sådant är ju bara o glöma, crossbana avstår man nog helst ifrån, de går långsammare än en trimmad mopped, väghållningen är lika bra som på eifeltornet, tåligheten är som på en porslinvas, driftsäkerheten är sämmre än...jaa den blir nog inte sämmre. skulle utan tvekan säja att den quad jag har är värd varje extra krona, x2, mer än vad en kines är värd!!!kan bara hålla med, skulle alldrig sätta mig på någon billig kines när man åkt riktiga maskiner. då är man hellre utan. min åsikt iafOkej att vissa kina maskiner inte håller måttet, men min maskin som är en kopia av raptor 350:n håller faktiskt riktigt bra. Men nu har jag ägt den ett tag och är sugen på något värre, men det får nog vänta iaf säkerligen 1 år eller så...har inte sagt att dom håller dåligt men om du skulle åka ut och åka raptor 700 eller en can am 800 så skulle det vara rätt tråkigt och sätta sig på en 350 efteråt! ot jag vet