Citat från: "Quad boy"Citat från: "Quad boy"Citat från: "daffan"i sökfunktionen på forumet... hur gör ja då? :? Kan vell erkänna att den frågan ja ställde var lite onödig :roll: :idea: Men senn höll ja på ett tag men komm alldrig framm till just varför inte en blaster kan reggas. SKRIV om ni vet vad som behövs för att gerra en atv!!! Privatpersoner får väl inte det COC-intyget som behövs för kunna gatregga ett fordon tex ATV, detta får antagligen bara företag som kan stå för ombyggnaden till ett godkänt fordon. Detta är bara vad jag TROR....inget jag VET.
Citat från: "Quad boy"Citat från: "daffan"i sökfunktionen på forumet... hur gör ja då? :? Kan vell erkänna att den frågan ja ställde var lite onödig :roll: :idea: Men senn höll ja på ett tag men komm alldrig framm till just varför inte en blaster kan reggas. SKRIV om ni vet vad som behövs för att gerra en atv!!!
Citat från: "daffan"i sökfunktionen på forumet... hur gör ja då? :?
i sökfunktionen på forumet...
Kontakta sfro så hjäper dom dig med ett tillverkar intyg,där du själv får fylla i informationen om vilka delar o märken osv du använt på ditt fordon sen e det bara att göra en buller koll hos dom + vägning. har du för mycket effekt(över 20hk) måste du strypa den samt få broms intyg på motorns effekt + att du måste fixa så att oavsett vilken broms du använder så ska bromsen ta på både fram o bak hjul ca. 70% fram o 30% bak sen så kan du besikta,jag har själv gjort det för ca 1 år sedan slutsumman hamna på 4000kr för mig o jag klassade den som amatörbyggt fordon även fast jag inte hade gjort nåt åt den förutom bromsarna!Lycka till!