kollade efter dom men hittade dom inte ..men jag vet vart du kan beställa www.duells.se ..välj atv..sen munstycke ..du ska ha mikunis lilla runda ..sen är det bara att välja storlekar köp 110 och 120 det räcker ..lycka till
Citat från: Birdy_81 skrivet 16 december 2008 kl. 02:12:06kollade efter dom men hittade dom inte ..men jag vet vart du kan beställa www.duells.se ..välj atv..sen munstycke ..du ska ha mikunis lilla runda ..sen är det bara att välja storlekar köp 110 och 120 det räcker ..lycka till Någon som vet var man kan få tag på elemetionsrör till en Badboy 200cc med 28mm förgasare?? plz help me Förra ägaren på min badboy hade dragit sönder det så det är krokigt så trottel nålen går inte ända ner och jag har surfat runt men hittar inget, Någon som vet var man kan få tag på ett nytt??
Citat från: swehut skrivet 23 mars 2009 kl. 22:15:02Citat från: Birdy_81 skrivet 16 december 2008 kl. 02:12:06kollade efter dom men hittade dom inte ..men jag vet vart du kan beställa www.duells.se ..välj atv..sen munstycke ..du ska ha mikunis lilla runda ..sen är det bara att välja storlekar köp 110 och 120 det räcker ..lycka till Någon som vet var man kan få tag på elemetionsrör till en Badboy 200cc med 28mm förgasare?? plz help me Förra ägaren på min badboy hade dragit sönder det så det är krokigt så trottel nålen går inte ända ner och jag har surfat runt men hittar inget, Någon som vet var man kan få tag på ett nytt??Har nog en helt komplett förgasare kvar efter min BB som jag kan donera om du står för frakten
Bor i Iggesund, 30 mil norr om stockholm. Kan ju slänga den på posten. Lär ju inte bli så dyrt. Förgasaren är helt oanvänd och jag har gjort nåt försök med att porta den men blev inte av att jag testade den innan jag sålde min BB