Jag vill också köra på is! hoppas det blir tjockt nog här snart
Hej igen!Jag har pratat med Naturvårdsverket och Länsstyrelsen och dom kan inte se nått hinder i att man inte skulle få köra ATV på skoterled!Det är mera en moralisk fråga om skoter spåren blir försörda!Men det gäller att det är snödjup så man inte har kontakt med underliggande mark. Tjejen som jag pratade med på Naturvårdsverket skulle återkomma med mer vad reglerna/lagen säger senare men hon kan idag inte se nått hinder.
Svaret på din fråga roadkill!Jag ställde frågan vad som gäller MC reggad!
Citat från: "SMC"Svaret på din fråga roadkill!Jag ställde frågan vad som gäller MC reggad!Eeeee ok o svaret va?
Citat från: "roadkill"Citat från: "SMC"Svaret på din fråga roadkill!Jag ställde frågan vad som gäller MC reggad!Eeeee ok o svaret va?Citat från: "SMC"Hej igen!Jag har pratat med Naturvårdsverket och Länsstyrelsen och dom kan inte se nått hinder i att man inte skulle få köra ATV på skoterled!Det är mera en moralisk fråga om skoter spåren blir försörda!Men det gäller att det är snödjup så man inte har kontakt med underliggande mark. Tjejen som jag pratade med på Naturvårdsverket skulle återkomma med mer vad reglerna/lagen säger senare men hon kan idag inte se nått hinder.