PROJEKTET NERLAGT!!!Annons finns under säljes & på blocket.sePassa på att fynda på reservdelar till din hoj
Citat från: g-power skrivet 6 december 2008 kl. 16:20:21PROJEKTET NERLAGT!!!Annons finns under säljes & på blocket.sePassa på att fynda på reservdelar till din hoj http://www.atvforum.se/Forum/index.php?topic=19238.0Om du ska kränga chassit kanske?
varför? Såg ju ut att gå så bra. Eller du kanske har samma problem som mig. Ingen tid... Min linhai har nu stått ett tag (för jag vill inte skruva utomhus och mitt garage är fullt av kök som jag inte heller hunnit byta..) så nu kör jag den till trech.se i veckan.
Citat från: STENE skrivet 8 december 2008 kl. 08:12:45varför? Såg ju ut att gå så bra. Eller du kanske har samma problem som mig. Ingen tid... Min linhai har nu stått ett tag (för jag vill inte skruva utomhus och mitt garage är fullt av kök som jag inte heller hunnit byta..) så nu kör jag den till trech.se i veckan.Vi behöver pengarna... Bröllopsresan går före...
Citat från: g-power skrivet 8 december 2008 kl. 18:13:43Citat från: STENE skrivet 8 december 2008 kl. 08:12:45varför? Såg ju ut att gå så bra. Eller du kanske har samma problem som mig. Ingen tid... Min linhai har nu stått ett tag (för jag vill inte skruva utomhus och mitt garage är fullt av kök som jag inte heller hunnit byta..) så nu kör jag den till trech.se i veckan.Vi behöver pengarna... Bröllopsresan går före... Vi vet att frugan tycker det....men du kan ju tala om hur romantiskt du tycker det är i svenskafjällen, ta en resa dit och skaffa fler grejer till hojen! : : Skämtåsido vart bär det av?