Dom olika Race-typerna...
Citat från: 110cc_Anton skrivet 13 december 2008 kl. 11:17:36Dom olika Race-typerna...ÄNTLIGEN inkopplat..Men var f-n får du fram den bilden Har bara testat 2-3st banor än men jag får väl leta lite mer..Go grafik..Hur fasiken stänger man av handkontrollen har ju tryckt på alla knappar..Nesse
jag har jobbat på detta i natt Fick inte fram alternativen för inställingar så jag fick nolla spelet sedan..Sedan funkade det mesta men hitta alla j--la banorFinns ju några st Nesse
Citat från: Nesse skrivet 22 december 2008 kl. 18:57:36 jag har jobbat på detta i natt Fick inte fram alternativen för inställingar så jag fick nolla spelet sedan..Sedan funkade det mesta men hitta alla j--la banorFinns ju några st NesseHar du internet inkopplat till ps3:an?? Isånna fall, gör en internet profil och ladda ner dem senaste uppdateringarna till ps3
Ok tack för tipset Kommer troligen o ha spelet jämte datan senare då blir det kabel..Nesse
Hur går det?
Citat från: 110cc_Anton skrivet 23 december 2008 kl. 22:06:37Hur går det?Har inte kopplat det till nätverket än Skall göra detta så fort det blir tid över..Blev mycke av mycket i kväll när brossan var här så jag får lösa detta en annan dag,,GOD JUL iafNesse