Fast Ica Maxi nacka har Guitar Hero Aerosmith för 299:-
Citat från: 110cc_Anton skrivet 4 december 2008 kl. 22:28:33Fast Ica Maxi nacka har Guitar Hero Aerosmith för 299:-Vad är det för skillnad Tror att jag köpte Aerosmith till ps3Bra eller dåligt köp
Är det någon som testat Pure spelet ??Dom i databutiken sa att det var mycket bättre än MX-spelet Har ni någon åsikt om detta ?? innan jag handlar..Nesse
Citat från: Nesse skrivet 10 december 2008 kl. 17:11:08Är det någon som testat Pure spelet ??Dom i databutiken sa att det var mycket bättre än MX-spelet Har ni någon åsikt om detta ?? innan jag handlar..NesseJag har hört att en del tycker det e skit o andra säger att det e världsbäst.... Man kan ju undra varför jag valde MX vs Atv untamed....
Citat från: 110cc_Anton skrivet 12 december 2008 kl. 15:43:13Citat från: Nesse skrivet 10 december 2008 kl. 17:11:08Är det någon som testat Pure spelet ??Dom i databutiken sa att det var mycket bättre än MX-spelet Har ni någon åsikt om detta ?? innan jag handlar..NesseJag har hört att en del tycker det e skit o andra säger att det e världsbäst.... Man kan ju undra varför jag valde MX vs Atv untamed....Men om man tittar på tex motorstorm 2 så finns det atv där oxå..Det var bra mycket dyrare men om det finns lite bilar och motorcyklarså vet i sjuttan om jag inte väljer det som första allternativ..Nackdelar med motorstorm Nesse
Citat från: Nesse skrivet 12 december 2008 kl. 16:27:46Citat från: 110cc_Anton skrivet 12 december 2008 kl. 15:43:13Citat från: Nesse skrivet 10 december 2008 kl. 17:11:08Är det någon som testat Pure spelet ??Dom i databutiken sa att det var mycket bättre än MX-spelet Har ni någon åsikt om detta ?? innan jag handlar..NesseJag har hört att en del tycker det e skit o andra säger att det e världsbäst.... Man kan ju undra varför jag valde MX vs Atv untamed....Men om man tittar på tex motorstorm 2 så finns det atv där oxå..Det var bra mycket dyrare men om det finns lite bilar och motorcyklarså vet i sjuttan om jag inte väljer det som första allternativ..Nackdelar med motorstorm NesseMotorstorm: Man kan bara köra bestämda banor. Blir enformigt väldigt fortMx vs Atv untamed: Många banor med stora ytor som man får köra som man vill på. Finns cross-banor och freestyle banor oxå. Har inte tröttnat på det än. Visst är inte mx vs atv det bästa spelet någonsin, men det är väldigt kul enligt. Sen är det ju inte så farligt dyrt heller.