Jag har många gånger 'drömt' om att bygga min egen e-atv. Dvs göra om en mc till fyrhjuling och jag har lixom du tillgång till lasermaskin, kantpressar och popnuts för den delen. Att jag dessutom är ägare till företaget så man har helgtillgång gör inte saken sämre =) Sen är grannföretaget ett blästrings och lackeringsföretag vilket inte gör saken sämre. En fin sak med lasern är ju att man lekande lätt kan göra egna bakdrev i alla storlekar!Har själv en suzuki lt250r på blästring och lackering för tillfället. Ska väl lägga upp en Overhaulin-tråd om den när jag kommit lite längre på vägen. Slutsats: Coolt bygge och film vill nog alla se.
Jag skulle hemskt gärna vilja veta artikelnummer på styrlederna du köpte på biltema. Eller vilken mercedesmodell de passar till. Ser ut att kunna passa min hoj också då en av kullederna känns något sliten.//Daniel
ja som är sugen o sätta min cross motor honda cr250r i en ram.. de är ju en död katt till skillnad på din trimmade jaguar
Riktigt coolt bygge! Kommer följas med intresse!n
Riktigt, riktigt nice måste jag säga.Ps. Jag grämer mig djupt över att jag inte kan kantpressarna på jobbet. Kan göra så mycket roligt...
Den här tråden har jag missat helt. Sträckläste igenom den nu och är riktigt imponerad av ditt jobb! Älskar när folk bygger och fixar själva. Köpte du hojjen av en privatperson,eller på mcskrot?Ska bli kul att fortsätta följa denna tråd.