Då hoppas jag att ni inte smäller på riktigt, eftersom ingen utav er två hårdingar verkar veta hur det känns att ha benpipor som sticker ut genom lårmuskulatur, eller hur det känns att andas med en lunga tex, eller att se sina egna ben peka bakåt. Man måste lära sej att gå på nytt, man kanske inte kan anpassa sej till ett normalt liv igen, o det bara för att man var dum nog att inte ha skydd på sej. Jag har ett par vänner som är lika hårda som ni, tills olyckorna varit frame och gett dom men för livet. Jag har själv varit lika bad ass som ni, men när man hänger som en gammal kärring över en gå-stol för att man har krossat höften så är man inte så jävfla tuff längre, det ska jag ärligt säga er. Nästa nummer av ATV&Quad kommer bland annat att handla om livet efter en olycka, läs den och fundera lite efteråt om det verkligen är värt det.
Jofamaställ "goretex" med inbyggda skydd för axlar,armbågar,höfter,knän. Jag tóg bort org. ryggskena och ersatte den med riktig modell. Hjälm & handskar. Till sommaren ska jag nog köpa en full crossmundering istället .
Klart man åker i t-shit och shorts på sommaren Bilr ju så satans varmt annars.