Ligger mest och sammlar damm i ett hörn på golvet om dagarna. Är ju golvläggare.
Får man fråga varför?
OK, ja dedär lät ju inte så skoj. Konstigt att ni inte fick eldriva pallyftare Det var väl för dyrt...
Jag körde från utlastningsterminalen i södra Stockholm ut till butiker i Storstockholm, då planerades det aldrig tillräckligt bra. Så man fick nästan 1 timme för lite per lass om dagen, så man kom för sent till varje lastning (om man hade fler än 1 lastning om dan, vilket man alltid hade) Jag brukade lasta i snitt 4 gånger om dan, då blir jag många timmar sen, o chefen ringer en o säger att man ska gasa. Kör och vilotider existerar inte för kostymnissarna som lägger körscheman, så det vart sällan laglig körtid. Sen att dom ska pressa med så jävla mycket dom kan på varje pall har man viss förståelse för, men att dra en overkligt instabil 1200kilos pall över 1,5 dm trottoarkanter i stan är inte det roligaste man kan göra med bara en palldragare.... Men visst, dom hade sina bra dagar oxå, trots att dom var väldigt få!!
tror det skulle vara bra för en på lager golvet å få följa med en som kör ut till butikerna under en dag å få se hur det går till å lasta av å allt sådant