Fet
fick ut en ny maskin i september en jävla maskin te å ta sig fram
Citat från: Bull3N skrivet 18 februari 2011 kl. 20:22:24Installations / industri Elektriker och instrumentare =)Elektriker är mångsidiga Roligt att det finns fler som är i lite samma bana som mig. började som industrielektrikermen är idag automationsingenjör. sysslar mesta dels med scada och hmi system.Letade efter en instrumentare för ett tag sedan men tror det löste sig för kunden iallafall tillslut.
Installations / industri Elektriker och instrumentare =)Elektriker är mångsidiga
Citat från: simonarvestrand skrivet 19 februari 2011 kl. 08:48:46Citat från: Bull3N skrivet 18 februari 2011 kl. 20:22:24Installations / industri Elektriker och instrumentare =)Elektriker är mångsidiga Roligt att det finns fler som är i lite samma bana som mig. började som industrielektrikermen är idag automationsingenjör. sysslar mesta dels med scada och hmi system.Letade efter en instrumentare för ett tag sedan men tror det löste sig för kunden iallafall tillslut.Okey. Lite sugen på at fördjupa mig i programering av styrsystem framöver.För tillfället ska jag faktist byta styrsystemet eller rättare sagt plcn på en maskin på Astra stälje =) =)