har egen firma . ::)däck och fälg i spånga.
Citat från: GummiGunnar skrivet 16 januari 2009 kl. 13:38:42process operatör jobbar ja som.knäcker extra som i huvudsak ventil packare+truck förare städare m.mjobbar även extra som maskin förare på 3 gårdar.gräver lite ibland när det behövs.körde även lite lastbil förr. dock bara volvo då man sitter som en räka i en scania Förklara för mig hur en räka sitter ?!Scania är fina bilar !
process operatör jobbar ja som.knäcker extra som i huvudsak ventil packare+truck förare städare m.mjobbar även extra som maskin förare på 3 gårdar.gräver lite ibland när det behövs.körde även lite lastbil förr. dock bara volvo då man sitter som en räka i en scania
Citat från: Elin skrivet 21 januari 2009 kl. 22:57:13Citat från: GummiGunnar skrivet 16 januari 2009 kl. 13:38:42process operatör jobbar ja som.knäcker extra som i huvudsak ventil packare+truck förare städare m.mjobbar även extra som maskin förare på 3 gårdar.gräver lite ibland när det behövs.körde även lite lastbil förr. dock bara volvo då man sitter som en räka i en scania Förklara för mig hur en räka sitter ?!Scania är fina bilar !vi har 2 volvo och 1 scania... har alltid gillat scania själv, Scania har ju växellådan åt RÄTT håll för det första, backen ska vara framåt och uppåt!. sen det jag hatar allra mest på volvon är Trappan upp i hytten, när den blir sliten och det är vinter så trappan är ju 20cm bred och sitter låååångt åt vänster... på scanian är den nästan dubbelt så bred så man får en mera rak vinkel upp till sätet Sen så i vår scania sitter man som en räka jämfört med volvon... men volvon är väldigt trång inuti Jag vill nog ha en MAN nu
Citat från: Narmasil skrivet 13 februari 2009 kl. 10:22:49Citat från: Elin skrivet 21 januari 2009 kl. 22:57:13Citat från: GummiGunnar skrivet 16 januari 2009 kl. 13:38:42process operatör jobbar ja som.knäcker extra som i huvudsak ventil packare+truck förare städare m.mjobbar även extra som maskin förare på 3 gårdar.gräver lite ibland när det behövs.körde även lite lastbil förr. dock bara volvo då man sitter som en räka i en scania Förklara för mig hur en räka sitter ?!Scania är fina bilar !vi har 2 volvo och 1 scania... har alltid gillat scania själv, Scania har ju växellådan åt RÄTT håll för det första, backen ska vara framåt och uppåt!. sen det jag hatar allra mest på volvon är Trappan upp i hytten, när den blir sliten och det är vinter så trappan är ju 20cm bred och sitter låååångt åt vänster... på scanian är den nästan dubbelt så bred så man får en mera rak vinkel upp till sätet Sen så i vår scania sitter man som en räka jämfört med volvon... men volvon är väldigt trång inuti Jag vill nog ha en MAN nu Testa med nån gayklubb.