Citat från: Spiricom skrivet 28 november 2008 kl. 09:26:21Det står Systemtekniker på min arbetsbeskrivning. Jag jobbar alltså med serverdrift.Hehe, det låter som du inte vet själv riktigt vad du jobbar med.
Det står Systemtekniker på min arbetsbeskrivning. Jag jobbar alltså med serverdrift.
Citat från: gurra-g skrivet 28 november 2008 kl. 10:58:24Citat från: Spiricom skrivet 28 november 2008 kl. 09:26:21Det står Systemtekniker på min arbetsbeskrivning. Jag jobbar alltså med serverdrift.Hehe, det låter som du inte vet själv riktigt vad du jobbar med. Det är knappt...... Jag får iaf dagarna att gå och får lön för det
Usch då! Du får se till att få en scania V8 610a istället, Det är manligt
Citat från: Spiricom skrivet 28 november 2008 kl. 21:20:21Citat från: gurra-g skrivet 28 november 2008 kl. 10:58:24Citat från: Spiricom skrivet 28 november 2008 kl. 09:26:21Det står Systemtekniker på min arbetsbeskrivning. Jag jobbar alltså med serverdrift.Hehe, det låter som du inte vet själv riktigt vad du jobbar med. Det är knappt...... Jag får iaf dagarna att gå och får lön för det Lika här, bara det att jag inte vet vem jag jobbar för.Jag vet bara att dom är dum i huvet allihop(sk familjeföretag)
Citat från: shivaxl skrivet 28 november 2008 kl. 13:54:58Usch då! Du får se till att få en scania V8 610a istället, Det är manligt Hehe, jatack jag skulle gärna ta en scania istället. Men om du enns nämner ordet scania i närheten av chefen får man se till att kuta fort sen
Varför? Scania är ju både Bättre (enligt mig Snyggare och Ja allt som man kan tänka sig Det syns och hörs när det kommer en scania
Citat från: shivaxl skrivet 28 november 2008 kl. 23:18:35Varför? Scania är ju både Bättre (enligt mig Snyggare och Ja allt som man kan tänka sig Det syns och hörs när det kommer en scania Hehe, jepp dom är snyggare. Volvo är en skokartong designmässigt. Men chefen har absolut 0 intresse av hur saker å ting ser ut och ljud ännu mindre. Sedan är han väl en äkta volvofanatiker också.Sedan har vi faktiskt en Scania i åkeriet och den har väl strulat en del vilket nog mestadels beror på hur den sköts (eller ska man säga inte sköts;) ) och de gör ju inte saken bättre tyvärr.Du glömde en sak, man åker så mycket bättre i en scania också. Av volvo får jag i regel ont i ryggen då jag åker långa sträckor men de har jag aldrig upplevt i dom scanior jag kört.