känns som om alla har iprincip samma yrken:Psmide eller transport!håller på att utbilda mig till plåtslagare, jobbar 3 dagar i veckan och i skolan 2!jobbar med allt innom bygg, snickare, betong, plåt, järn mest byggsmide! men svetsar även allt annat som är i vanligt järnOFC jobbar jag även som plåtslagare Inte så illa med yrken att jobba med för att vara ganska exakt 17 år! men sen kostar de på att köra quad o betalar inte mamma och pappa åt en så får man helt enkelt jobba! Sen jag var 14 har jag haft totalt 5-6 veckor ledigt, så fort jag slutar skolan så jobbar jag! och så fort jag slutar jobba ängnar jag mej åt quad var över 1,5 årsen jag var ledig senast!
Och jag som vill sluta som väktare och syssla med något hantverksmässigt igen, var snickare förut. Men det sket sig när jag slet av muskelfästet i den högra armen...
Citat från: g-power skrivet 27 november 2008 kl. 21:26:49Och jag som vill sluta som väktare och syssla med något hantverksmässigt igen, var snickare förut. Men det sket sig när jag slet av muskelfästet i den högra armen... Jag gick byggplåt i skolan och jobbade som det i ett par år, ryckte av mig all hud och ett par senor i mitt ringfinger, när ringen jag hade fastnade i en bandvagn i lumpen, satte som tur är stop för en framtid som plåtslagare (kallt och blött).
Citat från: AtvNerd skrivet 27 november 2008 kl. 21:38:08Citat från: g-power skrivet 27 november 2008 kl. 21:26:49Och jag som vill sluta som väktare och syssla med något hantverksmässigt igen, var snickare förut. Men det sket sig när jag slet av muskelfästet i den högra armen... Jag gick byggplåt i skolan och jobbade som det i ett par år, ryckte av mig all hud och ett par senor i mitt ringfinger, när ringen jag hade fastnade i en bandvagn i lumpen, satte som tur är stop för en framtid som plåtslagare (kallt och blött). Tungt!