finns det någon som vet vart man kann få tag på ett laddrelä till dinli 450 nitro edition 07, tackar på förhand för hjälpen....
Tip: Kolla allt kablage och säkringar till den först, den behöver nödvändigtvis inte vara sönder, fick byta den två gånger på min, men andra gången var den egentligen inte sönder, utan det var den röda kabeln som hade ärgat av innifrån (antagligen pg.a någon liten liten skada på höljet så fukt trängde in och fördärvade kopparen). Lagade den, så laddade hojen fint igen, och har gjort sen dess. På en del hojar sitter det även för svag säkring från fabrik, så kolla allt sånt innan. Regulatorn är nämligen lite smådyr (ca 680:- sist jag skulle ha en iaf) , och Dealy har inte tagit någon sådan på garanti tidigare, då deras garantipolicy inte omfattar eldelar.
Varför skulle en ÅF vara motståndare till garantireparationer? Eller är det kanske så att ÅF får skruva gratis när det är garanti? Om inte är det ju ett jobb som ger klirr i kassan och alltså inte någon anledning till motsträvighet från ÅF:s sida.Nä jag väljer nog att tro på vad min ÅF säger om Dealy....