Sen kan jag rekommendera styr muffarna stark! Förre helgen satt jag utan handskar i +1 grad utan att frysa i dom! Sen nu gjorde jag 2 hål på varsin sida för att få igenom en "strip" och därmed stänga "hålet" mellan styret och kablarna som går ut. Så nu är det vind tätt. 99:- på biltema! Nu va jag kanske för mycket OT men jag hoppas det går bra iaf. Inte fel med lite allmän vetskap
Citat från: Motoya skrivet 20 november 2008 kl. 19:16:22Sen kan jag rekommendera styr muffarna stark! Förre helgen satt jag utan handskar i +1 grad utan att frysa i dom! Sen nu gjorde jag 2 hål på varsin sida för att få igenom en "strip" och därmed stänga "hålet" mellan styret och kablarna som går ut. Så nu är det vind tätt. 99:- på biltema! Nu va jag kanske för mycket OT men jag hoppas det går bra iaf. Inte fel med lite allmän vetskap Fanns styrmuffarna på biltema?Kan inte hitta dem på deras hemsida Börjar bli lite kallt om fingrarna nu.....
nu har jag äntligen fått mina styr höjare från atvhuset och idag va jag och köpte skruvdubb kold kutter så när ungarna har somnat så blir det ut i garaget och skruva
finns en nackdel med styrmuffar...kan vara svårt att släppa styret.