Någon som kallar sig linda har skrivit så här till mig:Från: lindarosing@yahoo.se Ämne: 4-hjuling Datum: fr 14 nov 2008 11.59.02 GMT+01:00 Till: mats_olov@XX.XXX Svara till: lindarosing@yahoo.seDitt jävla CP!Hoppas du kör ihjäl dig!Hoppas dina barn blir överkörda! / Linda-----------------Jag undrar vad hon är uppretad över?
Det låter ju som en snorunge iallafall!Vem använder uttrycket "CP!!" som är över 12år?Jag sätter mina fem spänn på Fläskbert.... Anmäl!!
låter ju som någon som är arg eller bara gjort tidernas sämsta skämt... jag har fått ett och annat sånt här och hade en hel del olagliga program för ändamålet... på 5 minuter kunde jag få reda på adressen där datorn stog som skickat mailet, IP nummer, ja precis allt jag ville ha reda på.Tror till och med Hotmail hade en sån funktion förr i alla fall... IP nummer visades så kunde man gå in på internet och kolla var det kom ifrån.Men Anmäl för all del, Yahoo eller nån borde ju kunna ta reda på vem som skickat det. Att säga "Hoppas dina barn dör!" är ju ganska allvarligt ändå