blir säkert som för a traktor att man får gå igenom en del teori fast inte som för B kort men lite och att det blir någon form av uppkörning för att se om man är lämplig som förare. Jag har inget emot det bara det inte kostar för mycket. en hundring kan dom få .Ser hellre att dom kollar upp gammlingar med körkort då jag haft massor med tråkiga insidenter med en del som varken ser eller hört. livsfarligt. Åkte med en grannes farsa för ett par år sen och han frågade mig vid stopskylt om jag kunde titta åt hans vänster och se om det kom någon bil för han kunde inte vrida på huvudet. hade han varit själv så hade han nog chansat och kört. som skrivet........ LIVSFARLIGT
För ett par veckor sedan så blev sambon påkörd av en döv å halvblind farbror på 85 år som körde mot rött i trafikljuset Då var det ju en jävla tur att det gick bra,å tänk om de varit så att hon suttit på sin lilla dinli 350 Då skulle hon säkert förutom skadorna säkert blivit uthängd som vållande till olyckan ocksså
Är på g o köpa en sporthjuling o bryr mig inte det minsta att den inte är vägreggad.kör där jag vill iallfall.Tror jag fler än jag gör o vad skulle hända om man blir stannad(om man stannar),inte blir man deporterad till sibirien iaf.