Kan ni inte ge mig några fler "tummen upp" , jag har ju trots allt e-postat till er nästan 5000 medlemmar och uppmärksammat er/dem på detta förslag från motormännen, och uppropet.Via e-post har jag fått uppgift om att 4 medlemmar begärt utträde ur motormännen.Själv har jag aldrig varit medlem då jag länge ansett att det är en organistaion för sura gamla gubbar, och jag vill inte gärna räkna mig till den skaran...
Jag kommer att skriva till regeringens ansvariga till veckan, och länka henne till uppropet.
Jag vill inte figurera i massmedia, finns det någon som jag kan hänvisa till som är representativ för oss som är seriösa i forumet så kan jag gärna förmedla kontakter för reportage, om jag blir tillfrågad.PM:a mig gärna om du anser dig passande, och ställer upp för en intervju så skall jag se vad jag kan göra.Jag är rätt orädd när det gäller att ta kontakt med myndighetspersoner - de är som oss andra allihop, men som sagt, jag har inget intresse av att synas i media.Lite som Ingemar Stenmark kanske, men i forumbranschen.
Citat från: Rickard Marklund skrivet 14 november 2008 kl. 22:29:30Jag vill inte figurera i massmedia, finns det någon som jag kan hänvisa till som är representativ för oss som är seriösa i forumet så kan jag gärna förmedla kontakter för reportage, om jag blir tillfrågad.PM:a mig gärna om du anser dig passande, och ställer upp för en intervju så skall jag se vad jag kan göra.Jag är rätt orädd när det gäller att ta kontakt med myndighetspersoner - de är som oss andra allihop, men som sagt, jag har inget intresse av att synas i media.Lite som Ingemar Stenmark kanske, men i forumbranschen. Bra Rickard om du kontaktar myndigheterna om detta. Vi måste ju gemensamt kämpa för rätten att köra våra hjulingar på vägarna.