Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall
Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Bumbern har inte kommit hem än, men så fort den har gjort det så kommer det bilder & då är mina mini-blinkers monterade oxå
Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Bumbern har inte kommit hem än, men så fort den har gjort det så kommer det bilder & då är mina mini-blinkers monterade oxå Ha den som den är nu! Jag tycker den är snygg som den är, när beställde du dina "saker" ifrån loeffler?
Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.
Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Får du tag på en mall över form och storlek på dekalerna så är jag intresserad, har lite planer på att trycka eget med...
Citat från: Joppson skrivet 30 december 2008 kl. 12:26:36Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Får du tag på en mall över form och storlek på dekalerna så är jag intresserad, har lite planer på att trycka eget med...Det är bara att hålla utkik på min tråd här, ska kontakta ett företag som gjorde mina dekaler på mina utställningsbilar tidigare...
Citat från: g-power skrivet 30 december 2008 kl. 12:37:44Citat från: Joppson skrivet 30 december 2008 kl. 12:26:36Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Ang. dekaler till Raptor 350 / Hisun mfl så finns där en riktigt bra sida från USA. Jag har själv beställt mina därifrån... man bestämmer färger m.m. själv.http://www.goforitgraphics.com/Får du tag på en mall över form och storlek på dekalerna så är jag intresserad, har lite planer på att trycka eget med...Det är bara att hålla utkik på min tråd här, ska kontakta ett företag som gjorde mina dekaler på mina utställningsbilar tidigare...Låter geschwinnt! själva designen och trycket kan jag nog ratta till själv men behöver en mall med exakta formerna på R350 plasten så att man kan få dem skurna rätt och designen perfekt inpassad... håller ögena öppna
Citat från: Joppson skrivet 30 december 2008 kl. 12:26:36Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Ang. dekaler till Raptor 350 / Hisun mfl så finns där en riktigt bra sida från USA. Jag har själv beställt mina därifrån... man bestämmer färger m.m. själv.http://www.goforitgraphics.com/Får du tag på en mall över form och storlek på dekalerna så är jag intresserad, har lite planer på att trycka eget med...Det är bara att hålla utkik på min tråd här, ska kontakta ett företag som gjorde mina dekaler på mina utställningsbilar tidigare...
Citat från: g-power skrivet 29 december 2008 kl. 18:08:04Citat från: Motoya skrivet 29 december 2008 kl. 18:03:21Behåll dekalerna! Mycket fulare utan! Har du fått Bumpern fram än? Lägg upp en bild i så fall Jag har funderat på att göra custom tillverkade dekaler, om jag inte ska ha den helsvart.Ang. dekaler till Raptor 350 / Hisun mfl så finns där en riktigt bra sida från USA. Jag har själv beställt mina därifrån... man bestämmer färger m.m. själv.http://www.goforitgraphics.com/Får du tag på en mall över form och storlek på dekalerna så är jag intresserad, har lite planer på att trycka eget med...
Dessa satte jag på min Dinli,,,,,,,