Efter ett tag här på forumet så vet man vilka som har koll och inte.
Antingen detta, eller ge en fingervisnng till de överaktiva om att de borde lugna sig och lära sig skriva saker som tillför tråden, knappa ner ämnesrubriker som säger vad tråden handlar om och föra personliga snack via pm.
Efter ett tag här på forumet så vet man vilka som har koll och inte.Brukar inte bry mig om hur många inlägg nån har, samtidigt så har väl ingen dött av lite roliga inlägg i endel trådar?Trådlyftar tävlingen börjar väl kanske på att bli lite gammal...men inget som stör mig. Förövrigt så gillar jag idén om ämnesrubriken, då kan man ju sålla redan vid nya inlägg menyn.
CiteraEfter ett tag här på forumet så vet man vilka som har koll och inte.Brukar inte bry mig om hur många inlägg nån har, samtidigt så har väl ingen dött av lite roliga inlägg i endel trådar?Trådlyftar tävlingen börjar väl kanske på att bli lite gammal...men inget som stör mig. Förövrigt så gillar jag idén om ämnesrubriken, då kan man ju sålla redan vid nya inlägg menyn.ja håller med, men behöver man ha någon "antal inlägg" grej alls? får ju en fingervisning om vilka som har varit med i gemet ett tag men annars så...jag tycker kanske man skulle haft som olika grader, Atv-amatör, Atv-proffs, Quad-proffs, Quad-Guru eller något sånt, så fick moderatorerna promota folk efter hur dom tycker folk faktiskt har nått vettigt att säga in emellanåt så dom glada amatörerna vet om dom ska lyssna på dom eller inte.Och ska man skämta om något viktigt så brukar då jag göra det så överdrivet att det är uppenbart att det är ett skämt och inte något som nån tror att det ska göras så.Och Åldern kunde väl visst stå vid avataren, men jag känner folk som är 18 som har mer vett än folk som är 40, så det blir väl ändå lite hejsan svejsan
då de ju alla hade börjat med en etta... typ 14543, 14 år och 543 inlägg.