Skulle gissa att både jag och Hydro också trodde att vi visste allt när vi var tonåringar...
Även om jag iofs är här överdrivet mycket så är jag är novis i forumvärlden, men detta forum berör ju en hobby, alltså något man intresserar sig för, år efter år... varje vecka.En värmepump hänger man väl inte på forum för?Man reggar sig när köpet står för dörren, läser och kikar och sen är rätt inaktiv... eller?Eldsjälar finns säkert även där, men det känns som om det på detta forum är lite annat... men den känslan kan vara fel.De jag tänker på här som jag skulle vilja se på min lista riskerar jag knappast vara ett eko på, och alltså lämna liknande svar...Ej heller är de varken tonåringar eller barn. Nedanstående citat stämmer självklart gällande mig, med tillägget att jag fortfarande vet allt. Citat från: Rickard Marklund skrivet 11 april 2011 kl. 09:10:19Skulle gissa att både jag och Hydro också trodde att vi visste allt när vi var tonåringar...
IGNORE FUNKTION vill ja ha, sjukt många nördar här som man blir lite lack på
detta forum verkar vara ett ställe som inte vill ha nya medlemmar ,och enligt va man kan se så blir det,påhopp på folk hit och dit,många gnällersom små barn och skapar osämja här i forumet .e detta ett seriöst forum eller? som ny medlem känner man att fyf-n va otrevliga människor det finns här va e det som felas er ? funkar inte livet i allmänhet för er ,eller är det pga att dårhusen är nerlagda och det är hit ni dras.
Jag har varit medlem här sedan 2005, sett en hel del medlemmar som kommit till och de allra flesta verkar trivas rätt bra, trots att "nybörjare" ställer samma frågor som andra ställt hundratals gånger så blir de oftast besvarade igen med vänlighet, Hydro, PV544, ATVnerd, OnlyHenke mfl är den typ av erfarna medlemmar som jämt ställer upp och svarar utförligt på frågor som på många andra forum bara skulle bli besvarade med SÖK!!!