Citat från: gurra-g skrivet 26 oktober 2008 kl. 10:08:05Jag begriper heller inte vad nu gnäller om, forumet funkar ju bra.Kan du komma med nåt exempel?Bland annat medlemar från Ena 4Wheelers och ATV Stockholm har blivit varnade och bannade för att de länkar till en film på sina egna sidor. mm mm. Orkar inte kosta på denna sida mera av min energi men som en annan skrev. Vi vuxna drar vidare och Quadnissarna som låter sig piskas till tystnad av Marklund stannar kvar. JAG DRAR NU!!!!
Jag begriper heller inte vad nu gnäller om, forumet funkar ju bra.Kan du komma med nåt exempel?
bla bla bla....vad e det för fel på roliga historier??......jag garva som ### i går....och ha ett stelt atv forum verkar tråkigt...att alla trådar ska passa alla verkar ju inte troligt...o det kommer alltid klagas..!!!...sånt e livet!!!...
Citat från: AtvHudik skrivet 26 oktober 2008 kl. 13:19:25Citat från: gurra-g skrivet 26 oktober 2008 kl. 10:08:05Jag begriper heller inte vad nu gnäller om, forumet funkar ju bra.Kan du komma med nåt exempel?Bland annat medlemar från Ena 4Wheelers och ATV Stockholm har blivit varnade och bannade för att de länkar till en film på sina egna sidor. mm mm. Orkar inte kosta på denna sida mera av min energi men som en annan skrev. Vi vuxna drar vidare och Quadnissarna som låter sig piskas till tystnad av Marklund stannar kvar. JAG DRAR NU!!!!fortfarande kvarJa jag är kvar. Blev lite arg men om du läser allt och inte bara lite här och var så kommer du se att jag även bad om ursäkt.
ha ha ja du vicks..tillbaka igen (pro quad) du ger inte upp så lätt... ..eller har jag fel ?.. :
Jag gillar ju BÅDE quad och ATV så för min del spelar det mindre roll att allt är samlat.En annan sorteringsmöjlighet vore dock välkommen.Det kanske låter skarpt, men skulle värdesätta en ignoreringslista.Alltså att det skulle finnas en möjlighet att klicka för vilka alias man helt enkelt inte vill se inlägg ifrån.Att skitsnacka lite och skoja bort lite tid är jag inte alls emot, men det har sista tiden tillkommit en handfull personer här som kladdar i varenda tråd utan att tillföra varken information, fakta eller komik.(ja, möjligtvis att man skrattar ÅT dem, inte med...)Om man tex kört fyrhjuling i två veckor och därför bör anses förhållandevis grön i ämnet, hur kan man då ge sig in i trådar om däckval och där ge rekommendationer om de som sitter original på just den maskin man själv nyligen köpt som de BÄSTA?Eller de som i varje "teknisk" tråd skriver saker som inte tillför ämnet något alls, tex när någon frågar om högkompskolvar så finns det några som alltid kommenterar hur blanka fälgarna är eller nåt...Klickar man på "nya inlägg" och får upp trettiotalet trådar så händer det ju tyvärr att ett tiotal av just denna kategori finns med, just för att någon varit inloggad och klottrat överallt.Är jag egoistisk nu?