Helt klart det bästa ATV/Quad forumet på nätet
CiteraHelt klart det bästa ATV/Quad forumet på nätet inte de bästa med de bästa svenska,,,tror de är så stelt eftersom de bara är ATV åkare eller wannabe atvåkare(folk som kör quad men vill ha atv) hade behövts mer quadåkare som gör annat än bara kör väg! för de vill jag läsa om : vet inte när de var uppe en bra quadfilm på någon medlem i filmdelen senast, eller någon diskusion om crossbanor, supermoto eller dyl....hela forumet har tagits över av tråkiga ATV åkare, när jag reggade mig var de mycke mer "roliga" quadåkare känndes de som! Nu är de bara OT som e kul, tror de var över en månadsen jag skrev något vettigt
Själv försökte jag avregga mig härifrån!Frågade marklund och det verkar ju helsnurrit!
Citat från: shivaxl skrivet 22 februari 2009 kl. 09:18:22Själv försökte jag avregga mig härifrån!Frågade marklund och det verkar ju helsnurrit! jag vill minnas att det fanns en sådan funktion på inställningar i profilen men den försvann ganska så fort
Det är ju bara till att sluta skriva, svårare än så är det ju inte.Och inläggen blir ju kvar i vilket fall som helst.