Vad lyssnar ni för på musik och vad gillar ni lite mindre?Jag brukar dunka techno,house,trance,happyhard core. OSV.
Leksand - AIK 2 - 3
Citat från: Motoya skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:36:13Leksand - AIK 2 - 3Har de ishall i den divisionen eller kör man på sjöarna??
Citat från: atvnerd skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:40:26Citat från: Motoya skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:36:13Leksand - AIK 2 - 3Har de ishall i den divisionen eller kör man på sjöarna?? haha, jag hörde av polaren att dom hade slängt in en lös snopp på planen. Till Janne hokku eller vad han heter
haha, jag hörde av polaren att dom hade slängt in en lös snopp på planen. Till Janne hokku eller vad han heter
Citat från: Motoya skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:42:54Citat från: atvnerd skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:40:26Citat från: Motoya skrivet 22 oktober 2008 kl. 21:36:13Leksand - AIK 2 - 3Har de ishall i den divisionen eller kör man på sjöarna?? haha, jag hörde av polaren att dom hade slängt in en lös snopp på planen. Till Janne hokku eller vad han heter Ja! vad faan hade nån snott hans telefon, där han hade sina sexfilmer på? dumt......gömställe alltså! han får nog höra mycket skit på plan,tycker faktiskt synd om honom...
Ja så är det när man inte är där för att titta på hockey utan för att provosera fram bråk bara(som vanligt med AIK fansen). Jag diggar METALLICA och annan hårdrock från den tiden.Jag hatar allt som har med hipp hopp att göra.