Klassar du allt som inte är yamaha som kina?? cectek är ingen kina hjuling Ramen är tillverkad i taiwan och likaså fjädrings komponenterna. motorn är också en taiwan motor som jag skulle påstå är betydligt bättre tillverkad än stenålders stånkan på yamman. som t ex trycksmorda glidlager som på en bil samt hydrauliska lyftare = slipper dessa jävla ventil justeringar.CVT är tillverkad av bombardier i canada. det finns lite trevliga saker med denna med, som tex programmerbarmotor broms, programmerbart tillslag mm..
Fast en av anledningarna till att quadriften blev årets atv är nog delvis för att den är så pass innovativ, inte bara tekniskt utan även ändamåls enlig.
När blev tidningen Atv & terräng en oberoende och trovärdigblaska då? Jag är skeptisk till test i nån tidning.
Citat från: gurra-g skrivet 24 december 2008 kl. 23:21:27När blev tidningen Atv & terräng en oberoende och trovärdigblaska då? Jag är skeptisk till test i nån tidning.Tyvärr är det så att Importörerna lånar ut sina maskiner för att få en bra recension och extra Reklam.....Skulle tidningarna skriva sanningen så har dom inte tillgång till testmaskiner någon mer gång......Detta gäller alla märken samt alla fakta tidningar Allt handlar som vanligt om pengar //Nonne