Citat från: 110cc_Anton skrivet 25 december 2008 kl. 21:19:03 Nej det är inte misiler det är inte gas-dämpare heller... det är olja till framdämpana. Dämparna är ok på maskinen bra för att vara standard. De dära om olja tror jag inte. Det är bara där för att se snyggt ut! Likadant me mina te badboyen, såg ut att vara "äkta" fast när vi öppna dom så va dom ihåliga! Bull shit
Nej det är inte misiler det är inte gas-dämpare heller... det är olja till framdämpana. Dämparna är ok på maskinen bra för att vara standard.
Jag har öppnat dem.. vad fann jag OLJA
Citat från: atvmorfar skrivet 25 december 2008 kl. 18:52:19Just d joey, lite tunnsått med bilder på kina-ray Berätta nu allt om din maskin Anton, du ser, joey gör tvärtom som alla andra, han går neråt i storlek på maskiner Nästa steg blir en åkgräsklippare av 85års modell, med en briggs o stratton 4,5 hästars motor Ja nästa gång blir det en hottad Stiga med 8hk Briggs o Stratton.. så där gissades det väl inte riktigt rätt atvmorfar.. då jag hade nååågot lite mer effekt i baktankarna som du kan se av inledningen*s* Ja det kommer när jag är klar med "rat-quad" stuket... blir militärnät och ett atv-överdrag från biltema som grund.. inga permanenta ingrepp planerade ännu..utan d ska gå att återställa till original utan problem
Just d joey, lite tunnsått med bilder på kina-ray Berätta nu allt om din maskin Anton, du ser, joey gör tvärtom som alla andra, han går neråt i storlek på maskiner Nästa steg blir en åkgräsklippare av 85års modell, med en briggs o stratton 4,5 hästars motor
Du kan ju lägga upp nåra bilder på din me Morfar
Jadu Anton, det har jag försökt att göra nåra gånger nu, men bilderna är för stora, och jag e inte riktigt bra på det här med datorer
Citat från: atvmorfar skrivet 26 december 2008 kl. 01:37:36Jadu Anton, det har jag försökt att göra nåra gånger nu, men bilderna är för stora, och jag e inte riktigt bra på det här med datorer Du kan ju "förstora ner" dom i Paint.Eller lägger upp bilden/bilderna på en annan sida var som helst över internet. Sen höger klickar du på bilden. Där tar du egenskaper, sen står det en adress till bilden. Den kopierar du och klistrar in emellan "Infoga bild" länken under U när du ska skriva ett inlägg
du går in på http://tinypic.com/index.php och klickar på BLÄDDRA.. leta fram bilden och sen så väljer du storleken MESSAGE BOARD (640X480) klicka på överför och vänta några sekunder..Sen kopierar du länken där det står DISKUTIONSFORUMS länken klipper du in här.. sen e det klart Tummen upp! Tummen upp!
Nu börjar man bli lite nyfiken på vad Joey fick av tomten? Kanske nya prylar till kina-ray??