Är inte allt det här lite off topic?
Skrivet av: E-FireInfoga citatsåg en film på en annan Forums sajt där en dinli 450 ss körde tillsammans med en SMC Wildcat 500. Den dinlin lät något grymt högt. Skulle jag bo i närheten & någon kör fram, tillbaka, fram & tillbaka skulle jag bli tokig.
blev en väldig debatt de här. =)varför får atvnerd ta ansvaret för "bus" åkandet i gropen för ? det är väll upp till var och en att ta ansvar där, alla åker ju på egen risk.sen tycker ja att hynboholm är ett bland de bättre ställena att köra på just nu och som ja förstår de är det många som gillar de, så någon (vi) kanske borde göra nått tex namn insamling, så vi har nått att komma med.om alla som åker i gropen känner 5-10 pers (minst) som skriver på borde de bli rätt många namn, om man nu fick tag på alla som åker där =) Jag vill fortsätta åka där och om vi kunde göra det utan tjaffs vore de underbart.
Nej ja förstod nästan att de var er som "förening" eller vad är ni ? är det klubb förening eller bara ett gäng med atv nördar helt enkelt ? : men som ja sa borde nått hända snart att man kan köra där utan gnäll, för man tappar ju lusten på samma gång. =(jag var där i lördags i 25 minuter och släppte lös lite iaf =)
Den som klagar mest e ju einar!! denne självutnämde grusgrops polis!!
Citat från: jiimpan skrivet 22 oktober 2008 kl. 17:35:32Nej ja förstod nästan att de var er som "förening" eller vad är ni ? är det klubb förening eller bara ett gäng med atv nördar helt enkelt ? : men som ja sa borde nått hända snart att man kan köra där utan gnäll, för man tappar ju lusten på samma gång. =(jag var där i lördags i 25 minuter och släppte lös lite iaf =)Nope! ingen förening eller klubb...bara Nerdar!Var det nån mer där, hur var föret?Träffade du grin-kuken?