låtsaspoliser osv finns överallt, ett av skälen att jag inte orkat skruva på min regplåt efter den ramla av, för alla dessa låtsaspoliser kan då kolla regnumret å ringa och skälla på mig och sedan tycka dom är så jävla duktiga för dom gjort något bra genom att skälla på busen som puttrade genom centrul kl 11 på lördagskvällen.Synd att alla sparkar på ett ställe när det är alla som jävlas men vad går det att göra åt det tro? trycka lite tröjor "jag hör inte till ATVNERD" eller nått , och äger dom inte mark på just den platsen som körs kan dom bara fara till helvete för då har dom inget att säga till om. Och denne ingemar eller vad han heter där uppe han ägde väl bara en liten fjutt del av gropen? bara å köra då väl?.Angående BRA banor så finns det ingen i närheten var jag bor, närmaste jag vet ligger 2½ timma bort och det har jag ingen jättelust att köra när jag ska ut en sväng på lördagen. Finns dock 6 crossbanor jag vet om och 3 folkrace inom 10 mil.Någon som för övrigt kan förklara vad det är som quaddar gör som är så förbannat skadligt för en bana jämfört med cross?