Hmmm har funderat på att handla mig en YFZ 450 -08/09 men det som stör mig mest är att det är förgasare och inte insprutning... vad tycker ni som kört YFZ? är det bra respons, altså ultra kvick som dom andra med insprutning har. Har aldrig gillat förgasare, jag är en riktigt insprutnings gris!hjälp mig gilla YFZ 450 så mycket som jag vill
hehe jodå jag har kört KFX 450 och DS 450 och dom verkar identiska så jag tror YFZ'an känns som dom ungefär. och det är både för och nackdelar jämfört med raptorn faktiskt.Den -09 450 R modellen var jag jävligt intresserad av, finns den inte att få som vägreggad alls? de är ju skit i såna fall för det är ju nice med bredare armar och sånt från scratch!.Hur som helst så finns -09 men inpruttning ska jag ha de ... får bara se om någon vill ha Raptorn till ett vettigt pris, folk har ju absolut ingen lust att betala för trim i den här världen ^^
runken, har du nån info om när z400 kommer?Jag har nämlige bestämt mig, utan att ens provköra, att en sån ska jag ha!Insprut och LTR-design, på en relativt billig hoj. Fan så fint!