Ha, ha...Jo, du har nog rätt! Får nog skaffa mig "aluminiumdjonk" så man vågar sig ut. Men här i Stockholm (där jag är idag) så är det ju mest blyförgiftad mört!!!
Här är min, men jag fiskar inte så mycket av naturliga själ.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Haha,sicken best till båt :twisted: de blir till att högfartstrolla me den men sålänge den flyter så ska det väl gå att fiska från den Här e min "lite" fiskevänligare kanske :? :? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)[/url]ImgFree.net - Hosting Images[/img]
Nää nu narras du..... :roll:
Citat från: "roadkill"Haha,sicken best till båt :twisted: de blir till att högfartstrolla me den men sålänge den flyter så ska det väl gå att fiska från den Här e min "lite" fiskevänligare kanske :? :? (Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)[/url]ImgFree.net - Hosting Images[/img]Nice, ja något fiskevänligare är den allt! Jag gör 5 knop på GPS´n bara jag lägger i växeln och det är ju lite osmidigt kan man säga men "bettan" blir färdigrenoverad nu till våren och jag lovar att inga fiskfjäll får beträda denna båt! :? Vackra damer får dock beträda utan att fråga! Dock utan klackar..... Inget får förstöra min fina lack! :twisted: Men jag gillar att fiska, ska nog prova att trolla med vattenskotern i stället (råkade hamna en sån i garaget häromdagen, frugan blir väl tooookig snart) Hon får nog käka hjärtmedicin när hon får se barnens quad som kommer om några veckor också, hi hi..... :mrgreen: