Citat från: "Mickev"Såg precis på sammandraget nyss på Eurosport. Det var med några klipp med quadar faktiskt. Så vill ni se så går reprisen imorgon kl 8:30. Mennnn jag har inte Eurosport j**** s****. Får vell gå ut i garaget å drömma lite då hehe :wink: :wink: :wink:
Såg precis på sammandraget nyss på Eurosport. Det var med några klipp med quadar faktiskt. Så vill ni se så går reprisen imorgon kl 8:30.
Citat från: "Quad boy"Citat från: "Mickev"Såg precis på sammandraget nyss på Eurosport. Det var med några klipp med quadar faktiskt. Så vill ni se så går reprisen imorgon kl 8:30. Mennnn jag har inte Eurosport j**** s****. Får vell gå ut i garaget å drömma lite då hehe :wink: :wink: :wink: Gasa ner till lokala tv-affären, tjacka en boxer med kort. På en halvtimma är du hemma igen och har Eurosport!Lättfixat :!:
Citat från: "Outlander"Citat från: "Quad boy"Citat från: "Mickev"Såg precis på sammandraget nyss på Eurosport. Det var med några klipp med quadar faktiskt. Så vill ni se så går reprisen imorgon kl 8:30. Mennnn jag har inte Eurosport j**** s****. Får vell gå ut i garaget å drömma lite då hehe :wink: :wink: :wink: Gasa ner till lokala tv-affären, tjacka en boxer med kort. På en halvtimma är du hemma igen och har Eurosport!Lättfixat :!: Har redan boxer men inget kort har kort till viasat i stället Ska nog fixa ett kort till boxern snart men hinner int i kväll
Citat från: "Quad boy"Citat från: "Outlander"Citat från: "Quad boy"Citat från: "Mickev"Såg precis på sammandraget nyss på Eurosport. Det var med några klipp med quadar faktiskt. Så vill ni se så går reprisen imorgon kl 8:30. Mennnn jag har inte Eurosport j**** s****. Får vell gå ut i garaget å drömma lite då hehe :wink: :wink: :wink: Gasa ner till lokala tv-affären, tjacka en boxer med kort. På en halvtimma är du hemma igen och har Eurosport!Lättfixat :!: Har redan boxer men inget kort har kort till viasat i stället Ska nog fixa ett kort till boxern snart men hinner int i kväll Aj f-n, stormarknaderna öppnar ju tidigt så du kanske kan hinna till reprisen i morgon bitti :!:
Rödingen tjackar man på stormarknaden också :!: Kan ju sedan rensas framför Eurosport
Citat från: "Outlander"Rödingen tjackar man på stormarknaden också :!: Kan ju sedan rensas framför Eurosport Föredrar att fiska min egen röding men det dära med att rensa framför Eurosport lät ju bra hehe
Vi får väl starta en svensk version fär oss med ATV. typ Malmö-Kiruna på grus väg. Eller kanske "Svenska quad rallyt". Kan vi inte försöka att komma med på Gotland grand national?