Jag förstår inte det där att alla ska gnälla om delar till alla kineser ! Idag då vi har internet så är ingenting omöjligt du har en "del "från usa nästa dygn om du beställer express 2 dygn kina osv .. och för er som inte testat ,synd för er för man sparar både tid o pengar plus att utbudet är mycket större än här i lilla sverige . Sen att det kanske är sämre av service o delar här i sverige det känns som man kan ta!! o garanti vad e de har man inte tummen mitt i arslet så kan man fixa det mesta man betalar ju ändå inte för garanti :x
Citat från: "rockin_TOM"Jag förstår inte det där att alla ska gnälla om delar till alla kineser ! Idag då vi har internet så är ingenting omöjligt du har en "del "från usa nästa dygn om du beställer express 2 dygn kina osv .. och för er som inte testat ,synd för er för man sparar både tid o pengar plus att utbudet är mycket större än här i lilla sverige . Sen att det kanske är sämre av service o delar här i sverige det känns som man kan ta!! o garanti vad e de har man inte tummen mitt i arslet så kan man fixa det mesta man betalar ju ändå inte för garanti :xdet är ju just det att garantin inte gäller för evigt, och det är inte hur lätt det är att få tag på reservdelar som avgör, det är ju hur ofta man är i behov av dem......