Tycker mest det är en massa rövhål här på foratSen kan man ju ändå mena på att det både finns lite av pelle OCH fyrhjulingar på bilden så det kanske passar bra ändå?
Tjena,Jag tyckte att det var dags för en ny tråd här på ATVForum.se. Jag har länge saknat en tråd där man postar sina senaste atv/quad-relaterade bilder. Bilderna kan vara ifrån den senaste utflykten, en dag på crossbanan eller liknande. Tanken är att man ska kunna hämta inspiration/motivation i denna tråd samt (förhoppningsvis) betrakta många bra foton!Dock har jag valt att ha med några simpla regler: ¤ Endast ATV/Quad-relaterade bilder. ¤ Endast bilder som du har fotat eller om bilden föreställer dig. (Dock måste du ha tillåtelse från fotograf i det senare fallet)¤ Endast en bild per post. Alltså ingen spamming. Visst kan undantag göras om bilderna är exceptionellt bra eller liknande. Men försök hålla er till en bild per post.¤ Beskriv gärna bilden, t ex känslan, vädret eller situationen. Det ger ännu en dimension till tråden!Den här tråden har alla förutsättningar för att bli en sann långkörare, och hjälps vi åt att sköta tråden enligt de enkla reglerna ovan, så är jag bombsäker på att detta kommer bli den längsta och på sitt sätt roligaste tråden på ATVForum... Någonsin!Jag börjar med en bild som exempel.Fredric och jag var ute på en tur runt Sandvik och hittade några riktigt grymma lekställen. Här är det Fredric som precis dragit en stor brant sandbacke, och avslutar med ett skutt uppför sista kullen!(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)/Kryckan
dessa trådregler var länge sen någon tänkte på, va?
Behöver jag säga att jag h*tar katter?