Det där med att köra i träsk har jag alltid undvikit, men... aja, går inte in på detaljer men idag har det iaf varit tvättdag!Och hädanefter skall jag verkligen undvika varenda pöl med klet!Jag tvättar sällan eftersom det mest är lite tallbarr osv som kommit med hem normalt sett, men idag fick jag demontera hjul och plåtar och skyffla bort några kubik... och sen på med Kränzle hetvattentvätt.Och sen fick man sanera hela tvätthallen.Skyffla och gräva, asa och lasta... Och då hade hjulingen torkat och då såg man hur mycket man missat... så fick tvätta igen... Aja, nu när den iaf var någorlunda ren (utställningsmaskiner får andra ha) backade jag ut i gräset och tog en bild.En bild på hur en riktig fyrhjuling ser ut!(dvs inte gul)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)
Å sponsorer från scan ser jag!
Tempvredet står alltid på max... 120 grader eller nåt...Om det är bra eller dåligt vet jag inte, men saker torkar iaf rätt snabbt. Se för övrigt till att inte köra dieselslut, det kan kosta dig en tändsats.(har bytt två)