visst !! how the f...ck gör man ?vänd på lapptoppen !
Fan så tufft. Vart har dom det?
Ska försöka !Här är jag ,med min brutta !!Hoppas den är rätt ,så ni slipper använda era taniga armar till att vända på lapptopparna!!! Och fotografen blev även med på bilden,
Och så var dagens nackgympa utförd
Jaha, idag blev det en tripp till havet minsann!Snödrev, solsken och slask.Efter några timmars gasande kom hungern och trängde sig på och då grillade vi korv!Barn grillar Denniskorvar, fruntimmer äter sallad och MACHOMÄN som åker Grizzly grillar åtta hekto falukorv.För att det skulle gå lite fortare klöv vi den.(vad brödet smakade vetefan, det var rätt mycket korvsmak)(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)Ovanför höger handtag skymtar man en ö...http://sv.wikipedia.org/wiki/Bl%C3%A5_JungfrunSen åkte vi vidare och solen började gå ner och på ett ställe bromsade en tall vår framfart lite, så jag tänkte då att passa på att ta en bild i motljus med tallen framför maskinerna.Gick iväg en bit, startade kameran och blippade fram inställningar så bilden borde bli möjlig... kollade endast i lilla displayen på kameran och tryckte av.När jag sen tog ner kameran så såg jag att min körkompis stod och PISSADE! Tog en bild till, en riktig... för misstänkte att strålen kanske kommit med... Den bilden sparar jag till mina album.Strålbilden kommer här.(Bild borttagen i citat, klicka fr att se bild..)